Veel gestelde vragen

 

Hoe verlopen de betalingen aan JAB House & Hospitality?

Aan het begin van elke maand ontvangt u per mail een factuur. Op deze overzichtelijke factuur staan alle services die wij voor u hebben verricht over de maand ervoor. JAB House & Hospitality hanteert een betalingstermijn van 14 dagen.

 

Hoe verloopt de communicatie en het contact met mijn gasten?

Dit verschilt per opdrachtgever. In goed overleg met u wordt bepaald of JAB House & Hospitality de volledige communicatie voor haar rekening neemt of u dit liever zelf doet. Het is ook mogelijk dat wij delen voor onze rekening nemen. Alles in goed overleg met u!

 

Is JAB House & Hospitality te allen tijden bereikbaar?

Ja, u kunt ons 24/7 bellen en mailen.

 

Wat gebeurt er met mijn sleutels?

De sleutels van uw woning worden in een kluis bewaard, in een afgesloten ruimte.

 

Krijg ik inzicht in de boekingen die JAB House & Hospitality voor mij regelt?

Uiteraard. Wanneer u kiest voor de optie ‘beheer boekingen en kalender’ of u besteed het volledige verhuurtraject aan ons uit, houden wij u op de hoogte van de boekingen. Bij uw maandelijkse factuur zit tevens een overzicht van de bezetting van uw woning.

 

Wat als mijn gasten vertraagd zijn?

Zodra u de gegevens van uw gasten aan ons doorgegeven geeft, nemen wij, vanaf daar het contact over. Bij een vertraging van uw gasten, regelen wij het verder met uw gasten en zorgen we dat er iemand bij de woning is zodra ze arriveren.

 

Moet ik zelf voor schoonmaakspullen zorgen?

U mag dit zelf regelen, echter kan JAB House & Hospitality dit ook voor u doen. De kosten voor schoonmaakartikelen reken wij in dit geval 1-op-1 aan u door (maandelijkse factuur).

 

 

 

JAB House & Hospitality

Kinderdijkstraat 79

1079 GE  Amsterdam

t: +31 (0)20 774 19 24

m: +31 (0)6 28 65 34 15

e: info@houseandhospitality.nl

w: www.houseandhospitality.nl

KVK nummer: 34346737

 

This work is protected © 2014 JAB House & Hospitality. All Rights Reserved.